Afşin'de bir gün boyunca kalan Tobias ve Sarah, Marabuz Kalesi ve Eshab-ı Kehf gibi önemli tarihi yerleri ziyaret etti. Yola çıkacakları sabah Marabuz Kömbesi'ni tadan çift, kömbenin lezzetini çok beğendiklerini belirttiler.

İsveçli Çift Marabuz Kömbesi’ne Hayran Kaldı (12)

İnsanlarla iletişim kurup farklı bölgelerin kültürlerini öğrenmek amacıyla bu yolculuğa çıktıklarını belirten Tobias ve Sarah, “Dünyayı görmek istiyoruz ama uçağa binmek istemiyoruz. İsviçre'de bisiklete binmeyi seviyoruz, bu nedenle bisikletle dünyayı dolaşmanın ve insanlarla tanışmanın daha iyi bir yolu olduğunu düşünerek yola çıktık” dediler.

İsveçli Çift Marabuz Kömbesi’ne Hayran Kaldı (9)

Mimarlık okuyan ve bir ofiste çalıştığını belirten Tobias, 15 Nisan’da Zürih’ten başlayan yolculuk Japonya’ya kadar süreceğini belirtti.

Tarih okuduktan sonra pazarlama alanına yönelen Sarah, “Uçakla seyahat etmek istemiyoruz ve Japonya, karadan bisikletle gidebileceğimiz kadar uzak bir yer. Yolculuk için bir yıl planladık, işimizi bırakıp evimize yerleştik. Bisikletle yolumuza çıkan tüm ülkelerin insanlarıyla ve kültürleriyle tanışabiliyoruz” şeklinde konuştular.

İsveçli Çift Marabuz Kömbesi’ne Hayran Kaldı (11)

Türkiye'nin harika manzaraları ve misafirperverliğinden etkilenen çift, "Afşin’e dün geldik. Tanıştığımız insanlar gerçekten dost canlısıydı, bizi kollarını açarak karşıladılar ve bize çok yardımcı oldular” dediler.

İsveçli Çift Marabuz Kömbesi’ne Hayran Kaldı (14)İsveçli Çift Marabuz Kömbesi’ne Hayran Kaldı (13)İsveçli Çift Marabuz Kömbesi’ne Hayran Kaldı (7)İsveçli Çift Marabuz Kömbesi’ne Hayran Kaldı (8)İsveçli Çift Marabuz Kömbesi’ne Hayran Kaldı (5)İsveçli Çift Marabuz Kömbesi’ne Hayran Kaldı (6)İsveçli Çift Marabuz Kömbesi’ne Hayran Kaldı (4)İsveçli Çift Marabuz Kömbesi’ne Hayran Kaldı (3)İsveçli Çift Marabuz Kömbesi’ne Hayran Kaldı (1)İsveçli Çift Marabuz Kömbesi’ne Hayran Kaldı (2)